کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 4 / 3 / 1394برچسب:, توسط علی

قلبم میسوزد . . .
سوزشی ازروی زخم ها وترک هایی ک روزگاربرجای گزاشته . ..
آهای دنیا؟ دیگرچه ازقلبم مانده ک بندش بزنی ؟
تمام داروندارم راربودی بی انکه بدانی همه ی دارو ندارم او بود . . .
آری . . .
تونمیدانستی که من عمری زندگی کردم اما معنی انرازمانی فهمیدم که عشق را با او تجربه کردم
زمانی فهمیدم ک اسمان وزمین،خواب وبیداریو….همه دریک کلمه خلاصه میشدوان عشق بود
از عشق دلزده بودم،برایم معنایی نداشت…آنراچیزی میپنداشتم ک اصلاوجودنداشت . . .
اما…ازهمان لحظه ک آسمان سیاه نگاهم ب دریای ابی نگاهت گره خوردتمام این باورهارا نقض کردم!
زندگیم حال وهوای دیگری گرفت . . .
دم ازعشق ودوست داشتن وباتوبودن میزدم . . .
روزوشب،خواب وبیداری وخلاصه همه ی من درتوخلاصه میشدواین بودمعنای واقعی عشق…توتنهادرقلب من باشی ومن تنها درقلب تو!تنهای تنها . . .
زمانی ک می اندیشم که آن ساحل نگاهت،دریایی ازمحبتت همه وهمه تنها برای من است احساس غرورمی کنم . . .
خلاصه می گویم…من باتودراوج خوشبختی سیرمیکردم وغمی دردل نداشتم . . .
باوجودتوتمامی سختی هاورنج هاراتحمل میکرد،دیگراززنده بودن احساس سرخوردگی نمی کردم . . .
اما…نمیدانستم ارامش قبل ازطوفان ک میگویندهمین است !
تمام خوشی هایم ناخوش شد…رویاهایم تبدیل ب کابوس شد . . .
رفتی…!
رفتی ومرادردل بی کسی هاودردهایم تنهاگزاشتی . . .
رفتی بی آنکه بدانی بااین کار زندگی وهستیم رابرباد دادی . . .
معشوقه ی من؟!…
آخرچرا؟ب کدامین گناه نکرده مجازاتم میکنی؟
منی ک درتمام این مدت ازهیچ محبت و عشقی دریغ نکردم…منی ک باعشقت ب دنیافخرمیفروختم…منی ک شبهای سردم رادراغوش گرم توب سحرمیرساندم…
رسم عاشقی این نبود…
اما من همیشه دررویاهایم باتوسیرمیکنم جسمت درکنارم نیست اماروحت همیشه بامن است…
میدانم تورفتی…تنهایم گزاشتی اما…
همیشه درخاطرم هستی معشوقه ی من…
طبق عادت قرارملاقاتی باتودارم…
مثل همیشه راس ساعت بادسته گلی ازگلهای رز "روی همان صندلی پارک

 



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت22:28---14 خرداد 1394

پاسخ:چرا اینجوری نگام میکنی


parimah
ساعت9:30---8 خرداد 1394
این روزهایم میگذرند...

اما

خالی از خاطره ام...

و لبریز از غم فرداها...

شرح حال من خسته,من دلگیر

دردنیای بی مهری ها...

جزسکوتی بی رنگ

چیز دیگری نیست...

دیگر..

به هیچ ندایی پاسخ نخواهم داد

حتی زندگی....


parimah
ساعت21:16---6 خرداد 1394
مــــــرا کــه هیــچ مقصـــدی بــه نامـــــم ..و هیــــچ چشمــــی در انتظــــارمـ نیسـت را ! ببخشیـد !کــه بـا بـودنـــمـ تـــــرافیـک کــــــرده امـ !!


parimah
ساعت21:13---6 خرداد 1394
تنها مانده ام...با چشمانی آزرده از هجوم تلخ تند بادها با چهره ای تکیده از سرمای زندگی،بی عشق و حتی امید بی چراغ،در جاده ی تاریک زندگی،ماه و آسمان هم دلش نسوخت برای پای برهنه،برای جاده ی پر سنگ،برای من،برای تو...برای عشق دیرینه ی مان...

parimah
ساعت10:03---5 خرداد 1394
می نویسم که تو بخوانى، اما حیف !
دیگران عاشقانه هاى مرا می خوانند و یاد عشق خودشان می افتند !
و تو… حتى نگاه هم نمی کنى …!



parimah
ساعت22:41---4 خرداد 1394
بگو چه مخدری بود





در بودنت





که این همه





نبودنت را درد میکشم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 31761
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک